כן, זה אפשרי לשחזר מידע אבוד!

שתף.י מאמר זה

תוכן עיניינים

בחלק זה, נדון בדרכים השונות לשחזור מידע שאבד מדיסק קשיח או כונן קשיח.

ישנן סיבות רבות מדוע אתה עלול לאבד את הנתונים שלך. זה יכול להיות בגלל תקלה בחומרה, מחיקה בשוגג של קבצים, או אפילו אסונות טבע כמו שריפות ושיטפונות.
השלב הראשון בשחזור מידע שאבד הוא לזהות את סוג אובדן הנתונים שהתרחש ולאחר מכן להמשיך בשיטת השחזור המתאימה למצב זה.
ישנם שלושה סוגים עיקריים של אובדן נתונים: כשל חומרה, כשל תוכנה וטעויות אנוש.

אפשר לשחזר מידע מדיסק קשיח, כונן קשיח או מחשב פגום. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת והשלב הראשון הוא לקבוע איזה סוג מידע אבד.

הדרך הנפוצה ביותר לשחזר מידע מדיסק קשיח או כונן קשיח היא באמצעות תוכנת שחזור נתונים. תוכנה זו ניתנת לרכישה במחיר סביר והיא יכולה לעזור לך למצוא את הקבצים שאתה צריך.

אם איבדת מידע מדיסק קשיח, כונן קשיח או מחשב פגום, יש כמה דרכים לשחזר אותו.

1. אם גיבית את הנתונים בדיסק הקשיח או בכונן שלך, אתה יכול פשוט לשחזר את הנתונים מהגיבוי.

2. אם לא גיבית את הנתונים שלך, אז יש כמה כלי תוכנה שיכולים לעזור לך לשחזר מידע ממחשב פגום או התקן אחסון אחר. הם יכולים לסרוק את מכשיר האחסון שלך ולגלות מה לא בסדר בו ולתקן כל בעיה שהם מוצאים.

3. אתה יכול גם לקחת את מכשיר האחסון שלך לחברה מקצועית לשחזור נתונים והם אמורים להיות מסוגלים לקבל את כל המידע שלך בחזרה בשבילך!

עם הזמן, מערכות מחשב הופכות לקשות יותר לשחזור נתונים מהן. ככל שהכונן הקשיח ישן יותר, כך קשה יותר לשחזר קבצים שאבדו.

ישנן מספר שיטות שניתן להשתמש בהן לשחזור נתונים מדיסק קשיח או כונן קשיח. דרך אחת היא להשתמש בכלי תוכנה כמו Recuva, שיכולים לסרוק את הכונן הקשיח של המחשב שלך ולמצוא קבצים אבודים.
דרך נוספת היא להשתמש בכלי חומרה כמו מארז חיצוני של כונן קשיח וכבל USB – זה יאפשר לך לחבר את הכונן הקשיח הישן שלך למחשב חדש ולהעביר אליו את כל הקבצים שאתה צריך לשמירה.

אפשר לשחזר נתונים שאבדו אם אתה יכול לקבל גישה לכונן הקשיח או לדיסק הקשיח שמכיל את המידע. עם זאת, חשוב לדעת שלא כל הכלים לשחזור נתונים נוצרו שווים ואתה צריך לעשות את המחקר שלך לפני שאתה בוחר אחד. להלן כמה מהדברים שכדאי לזכור לפני בחירת כלי לשחזור נתונים:

זה אולי נראה בלתי אפשרי לשחזר מידע שאבד מדיסק קשיח או כונן קשיח, אבל למעשה, זה לא. במאמר זה, נסקור כמה שיטות כיצד תוכל להחזיר את הנתונים שלך.

ישנן סיבות רבות מדוע אתה עלול לאבד נתונים. אולי המחשב שלך קרס והקבצים נמחקו או אולי לחצת בטעות על "מחק". תהיה הסיבה אשר תהיה, תמיד יש תקווה שניתן יהיה לשחזר את המידע האבוד.

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אתכם
מגזין
מעבדה לתיקון טלפונים ומחשבים

חלק זה דן בתיקון טלפונים ניידים ומחשבים בישראל. השוק הישראלי הוא אחד מהשווקים התחרותיים ביותר בעולם לתיקון טלפונים ניידים ותיקון מחשבים. זאת בזכות רמה גבוהה